استاندار تهران مطرح کرد؛

مانور زلزله در تهران برگزار می شود

محسنی بندپی گفت: مانور بزرگ زلزله به زودی در تهران برگزار می شود تا مردم آمادگی بیشتری برای مقابله با زلزله های احتمالی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد:یک مانور بزرگ زلزله به زودی با هماهنگی سازمان های مربوط در تهران برگزار خواهد شد تا مردم آمادگی بیشتری برای مقابله با زلزله های احتمالی آینده داشته باشند.

وی افزود: دو زلزله اخیر روی گسل مشاء اتفاق افتاده است اما هیچ پیش بینی نمی تواند بگوید که اینها مقدمه زلزله بزرگتر هستند.

محسنی بندپی گفت: مردم نباید نگران باشند اما اصول ایمنی را رعایت کنند. باید بدانیم تهران شهری است که احتمال زلزله در آن از گذشته وجود داشته و همواره باید آمادگی لازم برای مقابله با آن وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: از آنجایی که در همه شهرها، استانداری و فرمانداری مدیریت بحران را بر عهده دارند در قانون جدید مدیریت بحران در شرایط بحرانی بر عهده وزارت کشور نهاده شده است و استاندار و شهردار هم در جلسه بحران حاضر خواهند بود از آنجا که در شرایط بحرانی شهر نیاز به همکاری و همیاری همه بخش های دیگر دارد انتخاب وزیر کشور برای ایجاد هماهنگی های لازم درست به نظر می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار