تولید کلاف آجدار سایز ۶ برای اولین بار در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

مدیر کارخانه نورد میلگرد و مفتول گروه ملی صنعتی فولاد ایران از تولید کلاف سایز ۶ برای اولین بار در این مجموعه خبر داد.

پیمان مسلمی مدیر کارخانه نورد میلگرد و مفتول گروه ملی صنعتی فولاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه مدیریت کلان شرکت تمرکز و توجه ویژه‌ای را به تولید محصولات شاخص کیفی اختصاص داده است گفت: این کار در پی سیاست گذاری‌های به خصوص و برای ایجاد تنوع در سبد فروش و حصول ارزش افزوده بهتر صورت گرفته است.

او افزود: برای اولین بار پس از زمان ساخت کارخانه نورد میلگرد و مفتول این شرکت متخصصان پرتلاش بعد از بررسی‌های لازم موفق به تولید کلاف آجدار سایز ۶ شدند.

مسلمی با اشاره به این موضوع بیان کرد: با بهره گیری از حمایت‌های مدیریت عامل، معاونت اجرایی و فنی و بهره برداری و همفکری مهندسین و کارکنان بخش نوردمیلگرد و مفتول و همچنین استفاده از ظرفیت سایت فولادسازی به این موفقیت دست یافتیم.

مدیر کارخانه نورد میلگرد و مفتول اظهار داشت: نکته قابل توجه در سیاست گذاری تولیدات محصول کلاف با توجه به گرید‌های اضافه شده جدید این خطوط، قادر است به ٦ کارخانه پایین دست محصول جهت استفاده متریالی فروش انجام دهد و با سیاست گذاری جدید مدیریت عامل این خطوط از همه واردات محصولات کلاف با گونه‌های متنوع بی نیاز شد و تحریم نیز کم رنگ شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در خط کلاف، سایز‌های ١٢-١١-١٠-٩-٨-٧/٥-٦/٥-٦-٥/٥ در حال تولید با تمامی گرید‌های مورد نیاز بازار مصرفی و تقاضای مشتری تولید و در بسته بندی جدید ارائه می شود و برنامه آتی مهندسین و کارکنان زحمتکش این خطوط تولید کلاف٤/٥ که برای اولین بار در دنیا در خطوط نوردی تولید خواهد شد.

پیمان مسلمی اذعان داشت: از این پس قادر خواهیم بود با تولید گرید‌های کششی، ساختمانی و ابزارسازی، نقش شایانی در رونق بیش از پیش مجموعه عظیم گروه ملی صنعتی فولاد ایران داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.