بتن ریزی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی پتروشیمی کیمیا اندیمشک پایان یافت

پتروشیمی کیمیا اندیمشک در مسیر جاده سد کرخه قرار دارد، عملیات اجرایی از جمله بتن ریزی مخزن ۱۰ مترمکعبی، خاک برداری آن انجام گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرغم محدودیت ها و شرایط سخت کاری که ویروس کرونا ایجاد کرده است،با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس، پروژه‌ های صنعتی و اشتغالزا در اندیمشک به فعالیت اجرایی خود ادامه داده تا هرچه سریعتر و طبق بازه زمانی تعریف شده به بهره برداری برسند.

پتروشیمی کیمیا از جمله پروژه های بزرگ صنعتی اندیمشک است که با هدف ایجاد اشتغال و بالابردن ظرفیت های صنعتی شهرستان اندیمشک از سوی بخش خصوصی در حال اجرا است.

این پروژه بزرگ صنعتی که در مسیر جاده سد کرخه قرار دارد، عملیات اجرایی از جمله بتن ریزی مخزن ۱۰ مترمکعبی،خاک برداری و... آن انجام گردیده و دیگر مراحل به سرعت در حال اجرا است.

با احداث پتروشیمی کیمیا علاوه بر رشد اقتصادی و صنعتی که برای شهرستان به دنبال خواهد داشت برای هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

پتروشیمی کیمیا با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن اتیلن گلایکول، در راستای جلوگیری از خام فروشی و استفاده بهینه از منابع و ظرفیت های شهرستان اجرا می شود.

عملیات اجرایی ژئوتکنیک، خاکبرداری، خاکریزی، تحکیم خاک و حصارکشی پتروشیمی کیمیا در ۲۷ اسفند ۹۸ تکمیل و پایان یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار