بیش از دوازده هزار مترمربع از اراضی ملی فولادمحله مهدیشهر رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر گفت: ۱۲۰۱۶ مترمربع از اراضی ملی در منطقه فولادمحله شهرستان مهدی شهر با حکم دادگستری شهرستان مهدیشهر رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا عبدوس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از خلع ید اراضی ملی در منطقه فولادمحله شهرستان مهدی شهر به مساحت ۱۲۰۱۶ مترمربع توسط افراد سودجو تصرف شده بود خبر داد و گفت: این رفع تصرف با حکم دادگستری شهرستان مهدیشهر انجام شد.

او افزود: این رفع تصرف با حکم مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی فولادمحله، با رعایت موازین شرعی و قانونی، خلع ید گردید.

عبدوس برخورد با زمین‌خواری و رفع تصرف از اراضی ملی را در اولویت برنامه‌های اداره منابع طبیعی دانست و برعزم راسخ دستگاه متبوع خود مبنی بر برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی و دولتی تأکید کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر با توجه به وظایف اصلی و ذاتی خود، حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی را بر عهده دارد و با متخلفانی که قصد تخریب و کشت در اراضی ملی را داشته باشند، برخورد قانونی می‌شود.

حمیدرضا عبدوس اظهار داشت: دادگاه به عنوان حافظ حقوق عامه و مجری قانون همواره برخورد با زمین‌خواران و متجاوزان به انفال را سرلوحه کار خود قرار داده است.

او در پایان گفت: تعدادی از افراد اقدام به تصرف و تخریب و شخم زدن این مراتع کرده بودند که با تلاش همکاران منابع طبیعی شهرستان مهدیشهر و ورود به موقع دستگاه قضایی، خلع ید و به عرصه ملی بازگشت.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار