اجرای ۴۰۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای ۴۰۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت و برنامه ریزی برای آسفالت ۴۰۰ کیلومتر دیگر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:هم اکنون حدود ۱۴۴ کیلومتر قرارداد روکش آسفالت در محورهای شریانی و بالغ بر ۲۶۳ کیلومتر قرارداد روکش آسفالت در محور های غیر شریانی در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: قرارداد روکش آسفالت در محورهای شریانی و غیر شریانی با اعتباری معادل ۱۷۴ میلیارد تومان اجرا می شود و برنامه ریزی برای روکش آسفالت ۲۴۵ کیلومتر محور شریانی و ۱۴۹ کیلومتر محور غیر شریانی دیگر مجموعا با مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان انجام می گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: در اجرای عملیات روکش آسفالت سهم شهرستان ارومیه ۲۲ کیلومتر از راههای شریانی و ۹۳ کیلومتر از راههای غیر شریانی، سهم شهرستان خوی ۳۰ کیلومتر در راههای شریانی و بالغ بر ۱۵ کیلومتر در راههای غیر شریانی ، سهم شهرستان تکاب بالغ بر ۳۰ کیلومتر در راههای شریانی و ۳۴ کیلومتر در راههای غیر شریانی است که هم اکنون اجرا می شود.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.