کمک میلیاردی انجمن حمایت زندانیان به خانواده زندانیان نیازمند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: انجمن حمایت زندانیان کرمان با همکاری خیران در سال گذشته ۲۴ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک کرده است.

کمک میلیاردی انجمن حمایت زندانیان به خانواده زندانیان نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادخدا سالاری دادستان کرمان گفت: بیش از ۶۰ درصد زندانیان استان کرمان به دلیل ارتکاب جرائم مرتبط با مواد مخدر وارد زندان شده اند.

او افزود: بخش زیادی از خانواده‌های زندانیان با مشکلات مادی زیاد و دشواری‌های بسیار برای امرار معاش خود روبرو هستند که باید به آن‌ها کمک شود.

سالاری با اشاره به این مطلب که حدود ۹۹ درصد زندانیان از خانواده‌های با سطح درامدی پائین هستند که با ورود سرپرست خانواده به زندان در امرار معاش روزانه خود نیز با مشکل مواجه می‌شوند، تصریح کرد: بار مشکلات به فرد زندانی تحمیل نمی‌شود و مشکلات آن‌ها به فرزندان به ویژه دختران وهمسران آن‌ها منتقل می‌شود.

او اظهار کرد: کمک مالی به خانواده‌های زندانیان نیازمند به تنهایی جوابگوی نیاز‌های آن‌ها نیست و باید تلاش شود که مشکلات این خانواده‌ها به شکلی مبنایی و اصولی حل شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار