۷۴۰ جلسه خانگی قرآن به همت مراکز قرآنی بوشهر برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری ۷۴۰ جلسه خانگی قرآن کریم در ماه رمضان برای تحقق شعار هر خانه ایرانی یک مرکز دینی و قرآنی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: محور برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان تأکید بر در خانه ماندن و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همکاری با ستاد ملی کرونا و حضور فعالانه جامعه قرآنی به ویژه تشکل‌های قرآنی در عرصه فضای مجازی بود.

او ادامه داد: برنامه ملی سازمان دارالقرآن الکریم پویش ملی هر خانه ایرانی یک مرکز دینی و قرآنی است که این اداره کل نیز، همین سیاست را در استان اجرا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر هدف از این پویش را ترغیب عموم مردم به استفاده از فرصت در خانه ماندن برای انس خانوادگی با قرآن و تلاوت آن در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: در اجرای این پویش مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان بوشهر نیز با ما همکاری کردند.

سروستانی عنوان کرد: در همین زمینه با محوریت مراکز قرآنی شامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت، مؤسسات، تشکل‌ها و خانه‌های قرآنی ۷۴۰ جلسه قرآنی به همت مراکز قرآنی در ماه مبارک رمضان برقرار شد.

او، جلسات خانگی قرآنی کریم را به‌عنوان محور فعالیت قرآنی در ماه رمضان برشمرد و بیان کرد: در این جلسات، پدر و مادر در کنار اعضاء خانواده هر شب یک جزء قرآن کریم را تلاوت می‌کردند و در کنار آن برنامه‌های جانبی مانند نقاشی با مضامین قرآنی و بیان قصه‌های قرآنی توسط والدین برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.