وصل شدن طرح آبرسانی شهر همدان به خط انتقال آب سد تالوار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: خط سوم آبرسانی شهر همدان با نصب یک سه راهی به خط انتقال آب تالوار به قطر هزار و ۶۰۰ میلیمتر متصل شد.  

 وصل شدن طرح آبرسانی شهر همدان به خط انتقال آب سد تالواربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید هادی حسینی بیدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار کرد: به دلیل حساسیت خط مذکور و به منظور پیشگیری از قطعی آب در شهر همدان متخصصان شرکت آب و فاضلاب با راهکار‌های ابتکاری برای برش خط انتقال بدون هیچ گونه هدر رفت و قطعی آب اقدام کردند و اتصال سه راهی بر روی خط انتقال انجام شد.

سیدهادی حسینی بیدار افزود: با نصب این سه راهی و اجرای خط انتقال به طول ۳۵۰ متر از جنس چدن داکتیل ۹۰۰ میلیمتری امکان بهره برداری از طرح آبرسانی تالوار و چاه‌های خالق وردی فراهم می‌شود.  

او ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توانیم آب چاه‌های خالق ورودی را به مخزن پارک مردم با ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه منتقل کنیم و چنانچه طرح آبرسانی تالوار تکمیل شود از این خط انتقال می‌توان برای آبرسانی به شهر همدان استفاده کرد.  

مدیر عامل آبفای استان همدان با اشاره به افزایش بی سابقه مصرف آب به دلیل شیوه ویروس کرونا افزود: توصیه ما به شهروندان این است که در کنار رعایت نکات بهداشتی مدیریت مصرف را جدی بگیرند تا تابستان امسال بدون قطعی آب سپری شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.