امروز؛ آخرین مهلت حذف انتخاب محل آزمون دانشگاه پیام نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: امروز، دوشنبه ۱۲ خرداد ماه آخرین مهلت حذف انتخاب محل آزمون این دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به برگزاری آزمون‌های غیر حضوری در نیمسال دوم سال ۱۳۹۸ امکان حذف انتخاب محل آزمون برای دانشجویان دانشگاه پیام نور که حوزه آزمون خود را در خارج از مرکز اصلی تعیین کرده اند تا دوشنبه ۱۲ خرداد ماه ۹۹ ادامه دارد.

با توجه به ارزیابی‌های غیرحضوری، ‎برگزاری کلاس‌های الکترونیک و ارزیابی‌های نهایی توسط استاد مبدا، دانشجویان باید با ورود به سامانه گلستان و از مسیر اعلام شده نسبت به حذف تغییر محل آزمون اقدام کنند.

مراحل حذف محل آزمون در سیستم گلستان

دانشجویان با ورود به سامانه گلستان و از مسیر دانشجو ==> درخواست‌ها ==> انتخاب محل آزمون ==> حذف محل آزمون، نسبت به حذف تغییر محل آزمون اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: واکنش وزارت علوم به کشف ۳ هزار مدرک جعلی در میدان انقلاب


گفتنی است، مبالغ مربوط به تغییر محل آزمون نیز عودت می‌شود.

محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمون های پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می شود، اظهار کرد: از آنجایی که نمی‌دانیم تا زمان برگزاری امتحانات چه تعداد از استان‌ها در وضعیت سفید خواهند بود، امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و استادان دروس برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار