استاندار هرمزگان:

کریدور ساحلی جنوب کشور باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

فریدون همتی بر تکمیل ۸۰۰ کیلومتر از کریدور ساحلی جنوب کشور در استان هرمزگان تا پایان سال جاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در نشست با مدیران حوزه راه و شهرسازی استان با تاکید بر برنامه ریزی، نظارت و پیگیری تکمیل پروژه‌های این حوزه در سال جاری، گفت: کریدور ساحلی جنوب کشور که ۸۰۰ کیلومتر آن در استان هرمزگان قرار دارد یکی از مهمترین طرح‌ها در حوزه راه است که قطعاتی از آن در حال بهره برداری است.

همتی افزود: باید تلاش کنیم کریدور ساحلی جنوب کشور تا پایان سال جاری در استان هرمزگان به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

او بر تکمیل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر و همچنین اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان تاکید کرد و گفت: برای ساخت شهرک مسکونی۱۰ هزار واحدی در ۳۵۰ هکتار از اراضی شمال بندرعباس هدف‌گذاری شده است.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین در محله اسلام آباد و گلکنی بندرعباس نیز هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی با هدف ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده این محلات احداث می‌شود.

همتی از برنامه‌ریزی برای ساخت شهرک مسکونی در محدوده بندر چارک تا بندر آفتاب در شهرستان بندرلنگه نیز خبر داد و بر لزوم پیگیری اجرای آن تاکید کرد.

استاندار هرمزگان گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز برای بازدید از روند بازسازی روستا‌های آسیب دیده از سیل در شهرستان جاسک، افتتاح پل احداث شده بر روی رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد و همچنین عملیات بازگشایی ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد به استان سفر می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.