فرماندار بدره :

دوستداران امام به دلیل شیوع ویروس کرونا توفیق حضور در مراسم ایشان را از دست دادند

فرماندار بدره گفت:دوستداران امام به دلیل شیوع ویروس کرونا توفیق حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام را را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان بدره با دستور کار گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ستاد اقامه نماز و موضوعات مرتبط با سلامت شهروندان به ریاست فرماندار بدره و حضور سایر برگزار گردید.

یونس آزادی فرماندار بدره در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام راحل و گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد گفت:دوستداران امام راحل امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا توفیق حضور در مراسم سالگرد ایشان را از دست دادند.

او ادامه داد:با تدابیر اتخاذ شده در روز ۱۴ خرداد همچون روز قدس از بیانات مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهیم شد و از اقشار مختلف مردم و مسئولین دعوت می‌کنم که شنونده فرمایشات ایشان باشند و بهره لازم را ببرند.

آزادی افزود:به دلیل ممنوعیت اجتماعات و قرار داشتن شهرستان در وضعیت زرد، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سطح شهرستان برگزار نخواهد شد.

او یادآور شد:با توجه به اینکه برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۴ خرداد مقدور نیست، لذا فضاسازی فرهنگی در سطح شهر و روستا‌ها انجام گیرد.

آزادی عنوان کرد:در خصوص بحث کلرزنی آب شرب شهری و روستایی سال گذشته با مشکلاتی مواجه بودیم، اما در حال حاضر طبق بازدید کارشناسان بهداشتی، توسط شرکت آبفا این مشکل رفع شده است.

او افزود:اداره دامپزشکی ساماندهی کشتارگاه شهرستان را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار بدره اعلام کرد:گوشت مورد نیاز شهروندان باید بصورت سالم در کشتارگاه ذبح و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماشین مخصوص لاشه حمل شود و سایر دستگاه‌های مسئول باید با جدیت پای کار بوده و جهت رفع مشکلات کشتارگاه با اداره دامپزشکی همکاری لازم را به عمل آورند.

او بیان کرد:قصابان متخلف در صورت عدم همکاری جهت پلمپ به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.