۱۰ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اضافه شد

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به فعالیت ۳۸ رشته کاردانی و ۲۰ رشته کارشناسی در این دانشگاه گفت: ۱۰ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان از ترم جدید اضافه شد.

 

رضا نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: دانشگاه فنی استان با ۴ دانشکده در شهرستان‌های سمنان و شاهرود و دامغان و تعداد ۴ هزار دانشجو و ۳۸ رشته کاردانی و ۲۰ رشته کارشناسی در استان  سمنان فعالیت می‌کند. 

او افزود: از ترم جدید تحصیلی تعداد ۱۰ رشته به رشته‌های کاردانی و کارشناسی افزوده شده که این رشته‌ها منطبق بر نیاز صنعت و بازار کار است.

نقدی با اشاره به اشتغال ۶۰ درصدی دانشجویان این دانشگاه در سطح کشور تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد دروس در این دانشگاه به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود که باعث افزایش آمار اشتغال در این دانشگاه شده است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افزود:  برای مدیریت کرونا در این دانشگاه از روز‌های نخست مواد ضدعفونی و تعداد ۴ هزار ماسک در روز تولید شده و همچنان ادامه دارد. 

او در پایان در خصوص زمان ثبت نام ترم جدید تحصیلی نیز گفت: از روز ۱۱ الی ۱۸ خرداد ماه زمان ثبت نام ترم جدید تحصیلی است که دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش و یا مراجعه حضوری به دانشکده‌های سطح استان ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار