برگزیدگان فراخوان هنر‌های تجسمی «کرونا را شکست می‌دهیم» معرفی شدند

هیات داوران فراخوان هنر‌های تجسمی «کرونا را شکست می‌دهیم»، پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه این فراخوان، برگزیدگان را معرفی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پس از انتشار فراخوان هنر‌های تجسمی «کرونا را شکست می‌دهیم» از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، در بخش‌های کاریکاتور، پوستر، تصویر سازی، خوشنویسی، نقاشی و طراحی از سمت استان و کشور کار‌های خوبی توسط دبیرخانه دریافت شد.

طبق این گزارش، آثار رسیده با موضوعاتی نظیر مقابله با کرونا، خانواده کرونا را شکست می‌دهد، رعایت بهداشت فردی، پرستاران و پزشکان پیشگامان مبارزه با کرونا، نوروز در خانه می‌مانیم و روز طبیعت و محیط زیست شکل گرفته بود و به علت استقبال خوب در بخش کاریکاتور، برگزیدگان در کشور و استان معرفی شدند.

«منصوره دهقانی» و «ابوالقاسم طحانیان» از هنرمندان تجسمی مطرح کشور به عنوان داوران این فراخوان بودند.

به دلیل اینکه در بیشتر رشته‌های فراخوان، در سطح ملی و بین المللی آثار زیادی با موضوع کرونا ویروس خلق شده بود در بخش داوری سعی بر آن شد، ابتدا به ایده‌های نو توجه شود و سپس اجرای آثار در نظر گرفته شود.

در داوری آثار کاریکاتور، در سطح کشور، «فرهاد رحیم قراملکی» از تبریز، «راضیه رازقی» و «الهام خوش انجام» از کرمانشاه، به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش کاریکاتور کسب کردند.

همچنین در داوری آثار کاریکاتور در سطح استان، «سید منصور مزارعی» از وحدتیه، «اسماعیل آلشلو» و «ریحانه ابراهیمی» از برازجان، به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش کاریکاتور کسب کردند.

در بخش پوستر، «سمیرا ماحوزی» از بوشهر، «عرفان غلامی» از اصفهان و «صدف فریدی» از برازجان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

نفرات اول تا سوم در بخش تصویر سازی نیز به ترتیب، «فاطمه حیدری» از برازجان، «زهرا ریشهری زاده» و «سیده مرضیه ارشد» از بوشهر معرفی شدند.

همچنین «محمد امین تفکری» و «زهرا زمانی» از برازجان و «بهار قائد زاده» از آبپخش نیز به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش نقاشی کسب کردند.

به دلیل محدودیت آثار دریافتی در بخش خوشنویسی، «محمود نادری» از برازجان مقام برگزیده را کسب کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.