آموزش عوامل انسانی مهمترین عامل کاهش تصادفات است

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی توجه به اهمیت برنامه ریزی در بخش جاده‌ای و رانندگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: آموزش عوامل انسانی مهمترین عامل کاهش تصادفات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رحمتی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کمیته حمل و نقل استان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، توجه به اهمیت برنامه ریزی در بخش جاده‌ای و رانندگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: آموزش عوامل انسانی مهمترین بحث برای کاهش تصادفات است.

او افزود: هزینه سرمایه گذاری در امور عمرانی نسبت به آموزش عوامل انسانی بسیار زیاد است، لذا می‌توان با آموزش عوامل انسانی عامل پیشگیری را فراهم کرد که نیازمند کمی همت و تلاش است و باید در برنامه‌ها گنجانده شود.

رحمتی گفت: نگاه تحلیلی به مسائل جاده‌ای بسیار کارساز است و بررسی برنامه‌ها می‌تواند عامل خوبی برای رفع ایرادات این بخش باشد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی، نظارت و اعمال قانون را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: هشدار و آموزش در بحث حمل و نقل جاده‌ای بسیار تاثیر گذار بوده و مشارکت و همکاری مردم بخش اصلی در تمامی موضوعات است تا جایی که تصادفات و تلفات را به حدی زیادی کاهش می‌دهد.

در ابتدای جلسه سرهنگ کریمی نژاد سرپرست پلیس راه استان و علیزاده مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان از وضعیت راه‌های استان گزارشی ارایه کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.