هشدار معاون وزیر بهداشت نسبت به شیوع موج دوم ‌ویروس کرونا

علیرضا رئیسی گفت : در صورتی که مردم دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، موج دیگری از بیماری کرونا شیوع پیدا خواهد کرد.

هشدار معاون وزیر بهداشت نسبت به شیوع موج دوم ‌ویروس کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: پیک دوم بیماری کرونا در صورتی وجود خواهد داشت که مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

او افزود: پیش بینی ما این است استان‌هایی که پیک اصلی را عبور کردند اگر موج دومی باشد، نتیجه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است.  

رئیسی با بیان اینکه بازگشایی‌ها  برای رونق کسب وکار صورت گرفت، تصریح کرد: در کسب وکار‌ها حتما بایستی فاصله گذاری‌ها رعایت شود.

معاون وزیر بهداشت بار دیگر بر استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: مردم باید در تجمع‌ها و مکان‌های عمومی از ماسک استفاده کنند و اگر این مهم محقق شود پیک آنچنانی نخواهیم داشت و اگر اصول بهداشتی رعایت نشود قطعا بیماری شیوع پیدا می‌کند.

او در ادامه گفت: مداس از اول مهرماه بازگشایی خواهند شد و این بازگشایی براساس دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

رئیسی گفت: البته باید زیرساخت‌های الکترونیکی لازم برای آموزش‌های از راه دور در کشور پیش بینی شود که در صورت نیاز به تعطیلی مجدد مدارس از این زیر ساخت‌ها استفاده کنیم.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: ویروس کرونا ضعیف نشده، همچنان وجود دارد و ما باید با زندگی با این ویروس را ادامه دهیم.

 رئیسی برای شرکت در مراسم اجرای طرح کشوری هر خانه یک پایگاه سلامت به سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار