قول تامین پارچه استاندارد برای تهیه ماسک محقق می شود؟

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار و سایر مسئولین قول تامین پارچه استاندارد ماسک را گرفته‌ایم که امروز و فردا به استان می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قباد محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به توقف تولید ماسک در استان، گفت : متاسفانه نبود پارچه استاندارد جهت تولید ماسک این وضعیت را رقم زده و در حال حاضر ماسک‌های مورد نیاز بخش بهداشت و درمانی از استان‌های تهران، اصفهان و البرز تامین می‌شود.

او گفت : روزانه حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار ماسک در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان توزیع می‌شود که در حال حاضر از دیگر استان‌ها تامین می‌شود.

محمدی افزود: در حال حاضر کمبودی در بحث ماسک و تجهیزات در مراکز بهداشتی و درمانی نداریم و تنها مشکل کمبود ماسک در سطح داروخانه‌ها است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استاندار و سایر مسئولین مربوطه با جدیت تمام پیگیر تامین پارچه استاندارد برای تولید ماسک در استان هستند، گفت: در این زمینه قول‌هایی گرفته ایم و قرار است ظرف چند روز آینده پارچه استاندارد برای تولید ماسک در استان تامین شود.

او افزود: در صورت تامین پارچه مورد نیاز ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ هزار ماسک سه لایه جراحی استاندارد در استان وجود دارد که با این میزان تولید نه تنها نیاز استان، بلکه نیاز استان‌های همجوار هم مرتفع می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار