امضاء تفاهم نامه تامین اراضی جهت توسعه محدوده مناطق روستایی ارس

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از امضای تفاهم نامه مشترک همکاری با بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در زمینه تامین اراضی جهت توسعه محدوده مناطق روستایی محدوده ارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در حاشیه نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان اذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه مشترک همکاری با بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در زمینه تامین اراضی جهت توسعه محدوده مناطق روستایی محدوده ارس خبر داد.

او گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح اقدام ملی دولت برای عرضه مسکن و واگذاری رایگان اراضی از سوی سازمان منطقه ازاد ارس به بنیاد مسکن آذربایجان شرقی بمنظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و ساکنان فاقد مسکن در روستا‌های محدوده ارس امضا شد.

نریمان افزود: بر اساس این تفاهمنامه ۴۴ قطعه زمین مجزا به مساحت حدود یک میلیون و ۴۶۵ هزار مترمربع شامل ۱۲ روستای محدوده ارس از سوی این سازمان جهت تحقق طرح اقدام ملی دولت برای تولید مسکن در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفت.

او افزود: این ۱۲ روستا شامل روستای شجاع در محدوده جلفا، دو روستا در محدوده خداافرین و ۹ روستا در محدوده قلی بیگلو است.

طرح اقدام ملی تامین مسکن در اجرای اصل ۳۱ قانون اساسی و در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، داشتن مسکن متناسب با نیاز را حق هر فرد و خانواده ایرانی دانسته و تحقق سیاست‌های دولت در این زمینه و کمک به رفع بخشی از مشکل دسترسی به مسکن خانواده‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.