زیرگرفتن معترضان با اسب توسط پلیس آمریکا!

در یکی از صحنه‌های اعتراضات خیابانی در آمریکا، پلیس این کشور با اسب یک زن معترض را لگدمال کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک زیر گرفتن یکی از معترضان آمریکایی با اسب توسط پلیس را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که در شهر هیوستون واقع در ایالت تگزاس آمریکا رخ داد یک زن معترض توسط یکی از مأموران پلیس زیر دست و پای اسب لگدمال شد.

در ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو زن جوان معترض در کنار تعدادی دیگر از معترضان در خیابان و در مقابل مأموران پلیس که سوار بر اسب هستند دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک افسر پلیس با اسب خود به سمت این دختر جوان حرکت کرده و او را به شکلی غافلگیرکننده نقش بر زمین می‌کند. در این ویدئو این زن جوان در حالی که زیر دست و پای اسب کف خیابان افتاده، دیده می‌شود. در ادامه تعدادی از معترضان به کمک این زن شتافتند و او را از زیر دست و پای اسب بیرون کشیدند. هنوز مشخص نیست آیا این شهروند معترض آمریکایی در این حادثه زخمی شده است یا خیر.


بیشتر بخوانید: اقامه نماز تظاهرکنندگان در مقابل نیرو‌های پلیس آمریکا


پس از انتشار این ویدئو پلیس هیوستون آمریکا در روز شنبه از آغاز تحقیقات خود در این باره خبر داد.

گفتنی است؛ جمعه شب ۱۳۷ معترض توسط پلیس هیوستون دستگیر شدند. این در حالی است که بنا به گزارش پلیس ۸ افسر نیز در تظاهرات جمعه شب زخمی شده بودند. تظاهرات مردمی در اعتراض به کشته شدن یک شهروند سیاه‌پوست اهل شهر ایندیاناپلیس در این کشور آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عجب وحشی هایی هستند. بعد دارن حرف از تمدن میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
غرب وحشی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
الله اکبر الله اکبر الله اکبر : پیروزیتان نزدیک است .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین : ای مومنین شما را بشارت می دهم به پیروزی نزدیک .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم :
یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکمْ وَ یثَبِّتْ أَقْدامَکمْ
ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر خدا را یاری کنید شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد.
فقط باید متحد و هماهنگ و یکپارچه شبانه روزی در سر تا سر کشورتان آمریکا بر علیه نظام سلطه ظالمین و ستمگران نژادپرستان دزدان دروغگویان قلدران اراذل و اوباشهای تروریست جانیان جنایتکاران سیاسان موذیهای توطئه گران و فتنه گران شیاطین نژادپرست خبیثان ملعونین شکنجه گران باجگبران فراعنه برده داران همچون دولت ترامپ فاسد فاسق نژادپرست و همپیمانانش مقاومت و پایداری و ستیز کنید و زندانیانتان را هم حمله کنید و از زندانها آزادشان کنید از دست این سفاکان بی رحم خبیث ملعونین نژادپرستان شکنجه گر و هرگز ازشان نهراسید و نترسید تا انشاءالله و به مدد الهی پیروز شوید و نژادپرستان سفاک ناعادل جهنمی را برکنار و نابودشان کنید برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت بریزیتشان ، تا به حقوق بشر انسانی عادلانه و رفع تبعیض در جامعه مدنی و به عدالت اجتماعی و حق حقوق عادلانه شهروندی و عدالت در تقسیم صحیح عادلانه ثروتهای ملیتان و صلح جهانی دست یابید و بدانید و آگاه باشید که این وعده الهیست و عده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفان پیروز و وارثان و حاکمان کره زمین هستند و خداوند جل جلاله با شما مستضعفان و ستمکشیدکان و مظلومان محرومان بشیریت است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر . و من الله توفیق .
-
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
بعدشم منتظرباشین تا اکبر طبری بیاد عدالت اسلامی رو براتون اجرا کنه
-
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
مثل اینکه جنسش خیلی خوب بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر تروریست های آمریکایی
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بهتر از زیر گرفتن با خودروی نظامی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
که البته اونم در انحصار تروریست های آمریکایی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عالی ...
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۸:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دقیقاً
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد ترامپ بجز خودکشی راه دگر ندارد . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین ملت ستم کشیده از نظام سلطه نژادپرستان دیکتاتورهای سفاک جنایتکاران دزدان غارتگران دروغگویان آمریکا از تحدیدات این مردک روانپریش جنایتکار تروریست نهراسید نترسید استقامت کنید پیروزیتان نزدیک است مقاومت و پایمردی شجاعانه متحدانه و یکپارچه و ایثارگرانه شبانه روزی داشته باشید پیروزیتان نزدیک است به مدد الهی خداوند جل جلاله با شما مومنین مستضعفین محرومان ستم کشیدگان است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
طیب ا..