دادستان زنجان؛

با رفع مشکلات شرکت نیک ریس زمینه اشتغال ۴۰۰ نیروی کار جدید فراهم خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: با حمایت دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت نیک‌‎ریس، ۴۰۰ نیروی کار جدید در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

با رفع مشکلات شرکت نیک ریس زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر فراهم خواهد شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام محسن کرمی دادستان زنجان در حاشیه بازدید از شرکت نیک ریس زنجان، گفت: از اولویت‌های دستگاه قضایی استان زنجان درسال جهش تولید، تلاش برای رفع موانع تولید و حمایت از تولید می‌باشد و برای تحقق این امر از تمامی ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد.

او با بیان اینکه شرکت نیک ریس زنجان از شرکت‌های بزرگ در حوزه نساجی کشور و توانایی رقابت با سایر شرکت‌ها با ظرفیت اشتغال ۸۵۰ نفر از نیروی‌های بومی استان می‌باشد اظهار کرد: ارتقاء کیفیت محصولات شرکت برای ادامه کار و رقابت با شرکت‌های بزرگتر امری ضروری است.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت با دستگاه‌های مدرن و به روز دنیا در این مجموعه مواجه شدیم که جای تشکر از مدیریت شرکت دارد بیان کرد: ما معتقدیم تمامی کار‌ها با اتکاء به خداوند متعال، مدیریت اصولی و البته بهره گیری از فن آوری‌های مدرن دنیا شدنی است و ما چیزی به عنوان بن بست در کار‌ها نداریم و شرکت نیک ریس نمونه عینی این مطلب است.
 
کرمی تصریح کرد:این شرکت با مشکل تأمین ارز برای واردات مواد اولیه که ۹۵ درصد وارداتی است مواجه است که در این زمینه پیگیری‌هایی را از طریق سازمان صمت و دادستانی کل کشور در دستور کار قرار خواهیم داد و همچنین برای طرح توسعه این کارخانه که زمینه صادرات محصولات و اشتغال به کار ۴۰۰ نفر نیروی جدید را دارد، فراهم خواهیم کرد.
 
او گفت: دیگر مشکل موجود نیز اختلافی است که در قسمتی از زمین خریداری شده برای شرکت که معارض‌های جدی برای این اراضی پیدا شده، که دادستانی تلاش خود را برای پیگیری و  حل  این مشکلات شرکت به کار خواهد گرفت.
 
دادستان زنجان ایجاد زیر ساخت‌های اصولی و لازم برای اجرای طرح توسعه در حوزه صنعت نساجی در استان را امری ضروری برشمرد و ادامه داد: شرکت نیک ریس در حوزه نساجی دارای برند بسیار خوب و ویژگی‌های ممتازی در کشور دارد و توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی دارد، بنابر این دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید این مجموعه را وظیفه خود می‌داند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.