جانشین فرمانده انتظامی استان قم؛

دستگیری سارقان مسلح طلا فروشی در قم

سرهنگ اسماعیلی گفت:چهار سارق مسلح طلا فروشی خیابان شهید بهشتی قم دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: پس از سرقت مسلحانه ۲۷ اردیبهشت از جواهری مهر و ماه، دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت که نهایتا هر چهار سارق شب گذشته در روستا‌های اطراف ساوه دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: این افراد چند فقره سابقه سرقت داشته اند که یکی از آن‌ها سرقت از طلافروشی ارجمند در خیابان شهیدبهشتی در سال گذشته بوده است.

به گفته سرهنگ اسماعیلی، این سارقان از اهالی استان‌های غربی کشور هستند و سنین آن‌ها ۱۹ تا ۳۶ سال است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم سرقت از این طلافروشی را نافرجام خواند و افزود: در محل دستگیری سارقان مقداری طلا، و چند قبضه اسلحه نیز کشف شده و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

این در حالی است که صاحب طلافروشی مذکور مدعی سرقت مقداری از طلاهایش شد که بررسی‌های تکمیلی در خصوص این ادعا در حال انجام است.

سر دسته این باند چهار نفره شغل خود را کارگر ساختمانی ذکر کرد و گفت: علت سرقت‌های انجام شده نیاز مادی و وضعیت بد اقتصادی بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غیر ممکن کردن سرقت از طلافروشیها
۲۰:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
1- در موضوع سرقتهای مسلحانه در روز، اگر سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن نصب باشه، نه تنها نمیتونن یک تیکه طلا هم از ویترین یا پیشخوان بدزدن بلکه نمیتونن فروشنده های طلافروشی را هم تهدید کنند یا بهشون صدمه بزنند

2- در موضوع سرقتهای شبانه، هدف سارقین فقط سرقت اموال داخل گاوصندوقها است، پس اگر یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه در طلافروشیها وجود داشته باشه، جوری سرقت های شبانه از گاوصندوقها غیر ممکن میشه که حتی اگر درو پیکر مغازه باز هم بمونه، باز هم هیچ اتفاقی نمیفته