تاسیسات گردشگری بافق آماده استقبال از گردشگران

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق از آغاز فعالیت‌های گردشگری بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و بازگشایی برخی از اماکن گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، لیلی رنجبر، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق با اشاره به بازگشایی برخی از تاسیسات گردشگری این شهرستان، گفت: شرایط و ضوابط حضور گردشگران در بومگردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری بافق با حضور معاون فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بررسی شد.

وی هدف از این بازدید‌ها را، بررسی شرایط بوم گردی‌ها در خصوص پذیرش گردشگران، در زمان عبور از اپیدمی‌های کرونا عنوان کرد و افزود: بوم گردی‌های سید و سرای بهشت در روستا‌های شادکام و سفره خانه سنتی بهار نارنج در روستای مبارکه، با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی آماده پذیرش مهمانان و گردشگران هستند.

رنجبر با بیان اینکه این بازدید‌ها به منظور بررسی آمادگی سایر تاسیسات گردشگری شهرستان، جهت پذیرش میهمان ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: همچنین گردشگران می‌توانند از خدمات قابل ارائه بوم گردی‌های روستای شادکام از اواخر هفته جاری استفاده کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.