۲۱ میلیارد ریال از هزینه بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان تامین شد

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: بیمه سلامت تاکنون ۲۱ میلیارد ریال برای بستری مبتلایان به ویروس کرونا در این استان پرداخت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا عباسی مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های جمع‌بندی شده ۷۹۸ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت بوده‌اند.

او گفت: ۶۴۹ میلیارد تومان برای درمان بیمه‌شدگان استان از سال گذشته تاکنون هزینه شده؛ همچنین هزینه‌های درمانی بیمارستان‌های دانشگاهی، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشت و درمانی روستایی تا ابتدای آذرماه واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۱۰۹ نفر از بیماران خاص استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه درمان این بیماران شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۸ هزار و ۶۶۵ نفر از مددجویان شهری کمیته امداد استان نیز تحت پوشش بیمه سلامت هستند؛ همچنین مددجویان کمیته امداد روستایی نیز تحت پوشش بیمه بودند که در سال جاری طبق بخشنامه همه مددجویان شهری کمیته امداد از پوشش بیمه سلامت برخوردار شده‌اند و خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

او  با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان هزینه درمان مددجویان شهری کمیته امداد شده، تصریح کرد: در همین مدت نیز ۲۲۹ میلیارد تومان هزینه درمان مددجویان روستایی و عشایر سطح یک شده است.


بیشتر بخوانید: ۲۴ میلیارد تومان برای بیماران خاص سیستان و بلوچستان هزینه شد

پرونده دارو‌های درمانی بیماران در سیستان و بلوچستان تمدید می‌شود


مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر بیمه سلامت سیستان و بلوچستان بیش از ۶۹ درصد از جمعیت استان را در قالب پنج صندوق بیمه‌ای شامل صندوق کارکنان دولت، صندوق روستائیان و عشایر، صندوق بیمه همگانی رایگان، ایرانیان و سایر اقشار زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار