جلسه سرپرست سازمان لیگ فوتسال پیش از دیدار فینال

سازمان لیگ برتر فوتسال برای هر چه با کیفیت‌تر برگزار شدن بازی فینال، قصد دارد اوایل هفته آینده با مسئولان ورزشی استان‌های تبریز و اصفهان جلسه برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال روز‌های ۳۰ خرداد و ۶ تیر ماه به ترتیب در شهر‌های اصفهان و تبریز و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. بازی فینال قرار است با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، به همین دلیل سازمان لیگ برتر فوتسال هم قصد دارد تا بازی فینال را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: وضعیت مبهم دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند


از همین رو شنیده می‌شود که آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال قصد دارد ابتدای هفته آینده به تبریز سفر کند تا با مدیرکل ورزش و جوانان، کمیسون پزشکی فدراسیون فوتبال و همچنین معاونت بهداشتی استان آذربایجان شرقی جلسه برگزار کند تا برای برگزاری هر چه بهتر دیدار فینال تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. همچنین سرپرست سازمان لیگ فوتسال قرار است بعد از حضور در تبریز، به ترتیب سفر‌هایی به استان‌های اصفهان و کرمان داشته باشد تا در آن جا هم با مسئولان ورزشی این شهر‌ها چند جلسه برگزار کند.

دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۳۰ خرداد ماه ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر پیروزی برگزار می‌شود و بعد از آن بازی برگشت هم روز جمعه ۶ تیر ماه به میزبانی مس سونگون در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد. همچنین در صورتی که هر ۲ بازی فینال به تساوی کشیده شود، بازی سوم روز ۹ تیر ماه به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: شرایط برای برگزاری لیگ فوتسال بانوان مساعد نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار