خرید وگردش بدون رعایت بهداشت در خیابان‌های شهر اصفهان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:عده‌ای از مردم با بی تفاوتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در خیابان‌های این شهر در حال عبور و مرور و گردش وخرید هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با وجود تمام هشدار‌ها و توصیه‌ها در خصوص رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا، عده‌ای از مردم با بی تفاوتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در خیابان‌های این شهر در حال عبور و مرور و گردش وخرید هستند.

طاهره چنگیز افزود: تا زمانی که واکسن ویروس کرونا ساخته نشود این ویروس وجود دارد و همچنان الزامی است در خانه ماند و ازحضور غیر ضرور در اجتماع جلوگیری کرد تا زنجیره بیمار قطع شود.

او تعطیل نشدن را دلیل بر عادی شدن ندانست و گفت: بیرون آمدن‌های غیر ضرور تنها سبب بالارفتن آمار مبتلایان ودرنتیجه مهار نشدن این بیماری می‌شود بطوریکه درصورت رعایت نکردن فاصله‌ها در هفته‌های آینده روند ابتلا به کرونا در این کلانشهر افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اصلاحات ساختاری و رفتاری را تنها راه ادامه دادن فعالیت‌های جامعه در این شرایط خواند و گفت: به هر حال دیر یا زود باز هم با پیک بیماری مواجه خواهیم شد و باید بتوانیم در این شرایط با رعایت اصولی دستورالعمل‌ها، به فعالیت‌های عمومی زندگی ادامه دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار