ابتلای ۹۶ نفر دیگر به ویروس کرونا

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۹۶ نفر دیگر به ویروس کرونا در جنوب غرب خوززستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ مورد جدید مثبت داشته ایم که ۴۳ نفر مربوط به آبادان، ۴۱ نفر خرمشهر و از شادگان ۱۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 او افزود: تاکنون در آبادان ۸۲۵ نفر، خرمشهر ۶۴۱ نفر و شادگان ۲۵۰ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع ۱۷۱۶ نفر می باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:از این ۹۶ مورد مثبت جدید ۶۸ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۲۱ نفر، خرمشهر ۳۵ نفر و شادگان نیز ۱۲ نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند  بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۹۶۷ نفر می باشند.

سلمان زاده تصریح کرد:از کل موارد مثبت ثبت شده ۱۴۸۲ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۱۶۲ نفر مثبت قطعی نیز هنوز بستری هستند

او با بیان اینکه متاسفانه در روز گذشته ۶ مورد مرگ جدید داشتیم گفت:از این تعداد  ۴ نفر مربوط به آبادان و ۲ نفر خرمشهر می باشد بنابراین تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۷۰ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۳۰ نفر، خرمشهر ۳۵ نفر و شادگان ۵ نفر) می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.