بهسازی بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از بهسازی بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان بیله سوار خبر داد.

ضیاء فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: با فعالیت محسوس گشت راهداری در محور‌ها بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی و مرزی شهرستان بیله سوار در دوماهه گذشته تسطیح، رگلاژ وقنوزنی شده است.

او با بیان اینکه بهبود راه روستایی و خدمات رسانی به آن‌ها با هدف تسهیل در رفت و آمد و داد و ستد آن‌ها از اولویت‌های مهم راهداری این شهرستان است افزود: در مدت یاد شده با تلاش شبانه روزی راهداران حدود ۱۳ هزار تن حمل مصالح در راه روستایی قره دره و بابک گوردیل انجام و همچنین ۶ کیلومتر نیز تراکم از بستر در این روستا انجام شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با اشاره به اینکه در قالب طرح ابرار بهسازی راه روستایی قره دره وآلنی کندی نیز بصورت امانی در حال انجام است تصریح کرد: از راه روستایی قره دره ۲۰ کیلومتر حمل مصالح در سال گذشته انجام شده و ۲ کیلومتر حمل مصالح نیز بمقدار ۵ هزار تن در دوماهه امسال انجام شده است.

فکری در خصوص پروژه‌های فعال این شهرستان به احداث باند دوم کمربندی بیله سوار توسط راهداران در دو ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: ۶/۱ کیلومتر از لایه اول این پروژه عملیات خاکریزی شده و حمل مصالح لایه زیر اساس نیز در حال انجام است.

او در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها توزیع ۸۸ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای را در بین رانندگان این شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: در جهت ارتقای ایمنی راه راهداران زحمتکش شهرستان بیله سوار با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجازدر این شهرستان در دو ماهه گذشته خبر داد و بیان کرد: برای دید بهتر رانندگان در جاده و جلوگیری از وقوع حادثه ۵۲ عدد علام اخطاری و انتظامی و ۱۴ متر مربع تابلو اطلاعاتی در سطح جاده‌های شهرستان بیله سوار نصب شده است.

فکری سرویس دوره‌ای ده دستگاه از ماشین آلات سبک وسنگین، رنگ آمیزی ۱۲۰ متر از سرعتکاه ها، برچیدن ۵۳ عدد از علایم فرسوده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز با نصب تابلو هشدار دهنده و چراغ چشمک زن و همچنین مستقر نمودن اکیپ‌های راهداری در محل‌های پرحادثه را از اقدامات مهم راهداری شهرستان بیله سوار در دو ماهه گذشته برشمرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.