شهیدمدافع حرم: هر کسی با حاج قاسم عکس بگیرد شهید می‌شود + تصاویر

همسر شهید زال‌نژاد می‌گوید: مصطفی علاقه خیلی زیادی به سردار سلیمانی داشت. چندین بار سعی کرده بود با حاج قاسم عکس بیندازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدافع حرم مصطفی زال نژاد از فرماندهانی بود که در سوریه کار‌های مربوط به مخابرات را در جنگ بر عهده داشت. مصطفی که تحصیلاتش هم مهندسی الکترونیک بود در حرفه اش بسیار خبره بود طوری که تا ۱۰۰ متری تکفیری‌ها هم پیش می‌رفت و کاری که از او می‌خواستند انجام می‌داد.

شهید زال نژاد به گفته خانواده اش علاقه بسیاری به سردار سلیمانی داشت و از عکس انداختن با او سیر نمی‌شد. همسرش می‌گوید: «علاقه خیلی خیلی زیادی به سردار سلیمانی داشت. چندین بار سعی کرده بود با حاج قاسم عکس بیندازد. هر وقت هم برایم می‌فرستاد به خنده می‌گفتم هر کسی با سردار عکس بگیرد شهید می‌شودها.»

سرانجام این شهید عزیز در ۲۵ بهمن سال ۹۵ در منطقه درعا سوریه به شهادت رسید و دو فرزند به نام‌های زهرا و طا‌ها از او به یادگار مانده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
خداوند به خانواده شهدا صبر و اجر و طول عمر باعزت عطا کند و بچه‌هایشان زیر سایه امام زمان علیه‌السلام بزرگ شوند و ما را هم حلال کنند که مدیون این خانواده‌ها هستیم.