ارائه ۱۵۶میلیارد تومان خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه بیش از۱۵۶میلیارد تومان اعتبار برای تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب تعمیرات کلی ازسال ۹۸ هزینه شده است خبرداد.

ارائه ۱۵۶میلیارد تومان خدمات مسکن به مددجویان زنجانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با مهندس همتیان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان با تبریک عید سعید فطر عید بخشش وبندگی گفت:رویکرد کمیته امداد ایجاد درآمد باثبات با ایجاد مشاغل خرد در بین مددجویان برای رسیدن به خودکفایی خانواده‌هاست.

او با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس اولویت‌بندی به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات کلی و جزئی، و انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: در سال ۹۸برای خرید، احداث و تعمیرات مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مبلغ ۱۵۶ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

صفری به خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال نیز اشاره کردوگفت: در سال گذشته سه هزار و ۶۹۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دارای شغل شده‌اند که برای ایجاد این تعداد اشتغال وکاریابی بیش از ۸۷میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی باکار مزد۴درصد پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد همچنین گفت: کارفرمایانی که از مددجویان تحت حمایت این نهاد برای اشتغال بکار گیری نمایند به ازای هر مددجو مبلغ ۵۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت یا از واریز حق بیمه دو سال این افراد معاف می‌شوند.

همتیان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان با قدردانی از خدمات کمیته امداد برای افراد تحت حمایت گفت:سازمان مشاغل زیر نظر این حوزه در خدمت کمیته امداد و مددجویان عزیز هست تا از طریق ایجاد بازارچه‌های محلی با اولویت افراد تحت حمایت کمیته امداد در بحث اشتغال این افراد در راستای انعقاد تفاهم‌نامه مشترک وبری جلوگیری از معضلات اجتماعی اعلام آمادگی می‌نماید.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.