دیدار تیم ملی والیبال ایران با کره جنوبی، در میان بازی‌های جذاب FIVB

فدراسیون جهانی والیبال درصدد است تا پنج دیدار جذاب والیبال در سال‌های اخیر را از سایت یوتیوب پخش کند که دیدار ایران و کره جنوبی از جمله آن‌ها است.

به گزارشخبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی والیبال درصدد است تا پنج دیدار جذاب والیبال در سال‌های اخیر را از سایت یوتیوب پخش کند که دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در کشور چین، از جمله آن‌ها است.


بیشتر بخوانید: مطالبات کولاکوویچ پرداخت شد/ تشکر داورزنی از مربی مونته نگرویی


مسابقه تیم‌های پرو و کنیا در جام جهانی ۲۰۱۶ زنان، ایتالیا و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۶ مردان، چین و هلند در گرند پریکس ۲۰۱۷ و فرانسه و برزیل در قهرمانی جهان ۲۰۱۶ از دیگر بازی‌های جذاب از نظر فدراسیون جهانی والیبال است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای ورزش ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوادار واليبال
۲۰:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اين بازي نفس گير تيم ملي كره جنوبي را از ايران قوي تر ظاهر شد و نشان داد كره جنوبي آماده تر از ايران است و براي كسب سهميه المپيك با قدرت تمام ظاهر شد فقط يك وقفه كوچك توسط پاسور باهوش و مستعد ايران در بازي كه مي بايست كولاكوويچ اينكار را با نكته سنجي و درايت انجام دهد در عين ناباوري نكرد و در لحظات استثنايي معروف اين كار كرد و بازي باخته را برنده شديم . آيا مربيان ايراني به اين دانش و تخصص در لحظات حساس و بحراني آگاهي دارند . كره جنوبي و ژاپن در صدد هستند خودشان را در آسيا و جهان نشان دهند و با كمي تعلل در انتخاب مربي داخلي و خارجي همه بافتها پنبه خواهد شد ... مربي خارجي گزينه اول باشد .
آخرین اخبار