تایید صلاحیت ۲ ساله دوره آموزش رشته پزشکی عمومی

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برای نخستین بار صلاحیت دوره آموزش پزشکی عمومی این دانشکده برای مدت ۲ سال تایید شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سارا مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این دانشکده برای اولین بار موفق به اخذ تایید صلاحیت دو ساله دوره آموزش در رشته پزشکی عمومی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور شد.

او افزود: بر اساس نامه دریافتی از دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت، در راستای ارتقای کیفیت دوره آموزشی دکتری پزشکی عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان، و بر اساس بررسی نتایج و مستندات و گزارش ارزیابان دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، رای کمیته اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی این دبیرخانه در خصوص اعتبار دوره آموزشی دکتری عمومی این دانشکده به صورت"تایید صلاحیت دوره آموزش پزشکی عمومی دانشگاه به مدت دو سال" صادر شده است.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: این موفقیت بزرگ در پی اعتبار بخشی ارزیابان وزارت بهداشت از دانشکده علوم پزشکی آبادان که در تاریخ  14 تا 16 دی‌ماه سال گذشته در راستای ارتقای کیفیت این دوره در کشور بر اساس بررسی نتایج و مستندات خود ارزیابی و گزارش ارزیابی بیرونی صورت گرفت، حاصل شده است.

مبارک در پایان ضمن تاکید بر استمرار فرآیند اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی بیان کرد: این موفقیت مرهون حمایت‌های ریاست دانشکده علوم‌پزشکی آبادان، تلاش جمعی معاونین، روسای بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه، همکاران در حوزه ستاد و دانشکده پزشکی و بویژه کار گروه اعتبار بخشی معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.