قدردانی مدیرکل روابط‌ عمومی سیما از عوامل سریال بچه‌ مهندس۳

محمدحسین رنجبران با انتشار توئیتی از واکنش مردم نسبت به سریال بچه مهندس۳ نوشت و به عوامل سریال خداقوت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما با انتشار پستی در توییتر، از واکنش‌های مثبت مردم نسبت به سریال بچه مهندس۳ خبر داد و از عوامل و بازیگران آن تشکر کرد.

رنجبران در این باره نوشت:

«در این مدت که ‎بچه مهندس۳ پخش می‌شد همواره جزو برنامه‌هایی بود که در راس تشکر مردم در ۱۶۲ قرار داشت و امشب با این انتهای زیبا و غرورآفرین مردم خیلی بیش‌تر ما را شرمنده تماس ها و تشکر خود کردند.
البته تعداد زیادی از کارگزاران نظام هم در تماس های مختلف ابراز لطف و محبت کردند.

‏خداقوت می‌گم به مهندس ‎جعفری‌جلوه مدیر پیشکسوت سازمان ،جواد رمضان نژاد رییس سیمافیلم، آقایان غفاری ،سعدی ،وارسته و همه بازیگران و عوامل. این طرح موفق نشون میده هم‌چون تاکید ‎حضرت‌آقا عملکرد باانگیزه، شاداب، امیدوارانه و انقلابی صرفا ربطی به سن و سال و جوانی نداره».

.

شایان ذکر است؛ سریال بچه مهندس که مجموعا ۳ فصل دارد، در ۳ سال متوالی در مدت زمانی مشخص از شبکه دو سیما پخش شد و مخاطبان خاص خود را داشت، اما این بار بچه مهندس ۳ که به مناسبت ماه مبارک رمضان پخش می‌شد و متشکل از بازیگران جوان و تازه‌کار بود، توانست بیش از فصل‌های گذشته توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

در طول پخش این سریال شاهد نکات مثبت و داستان‌های مختلفی بودیم و این تک‌بعدی نبودن ماجرا در مجموع محصول خوبی را در پی داشت و برای مخاطبان نیز از جذابیت نسبتا زیادی برخوردار بود. شب گذشته، آخرین قسمت از سریال بچه مهندس ۳ پخش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بقایی
۲۳:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
از نویسنده ،کارگردان و همه ی عوامل سریال بچه مهندس تشکر میکنم.نکات بسیار آموزنده در این سریال وجود داشت، جلوگیری از فرار مغزها و بها دادن به اونها، حجب و حیا در قشر تحصیل کرده و فرهنگی کشور، ادب و احترام نسبت به بزرگترها، یتیم نوازی ، تصمیم بر اساس عقل و تفکر و غلبه بر آتش عشق قدیمی و اینکه با غرور و تکبر راه به جایی نمی بریم و همین طور متذکر شدن توجه به جوانان نخبه و حس غرور وطن و...که همه ی این موارد در این سریال خیلی خوب مخاطبین خودشو جذب کرد.واقعا دستمریزاد امیدوارم سریالها و فیلمهایی همچون بچه مهندس ۳ رو باز هم ببینیم و لذت ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خدا قوت . عالی بود.
به امید تکرار این تجربه های درخشان
Iran (Islamic Republic of)
نگی نگران
۱۴:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خیلی سریال عالی و فوق العاده زیبا بود
مژگان حقش بود دلم خنک شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
میتونم بگم بچه مهندس همراه با سریال عالی گاندو در ردیف اول بهترینهای سیما قرار می گیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عالی بود عالی