بسته حوادث (سیزدهم خرداد ماه ۹۹):

مهار آتش‌سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ بینالود/انفجار در پیک نیک پر کنی غیر مجاز حادثه آفرید!

مهم‌ترین حوادث امروز (سیزدهم خرداد ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ده‌ها آتش نشان از ۳ شهر خراسان رضوی در تلاش هستند تا آتش‌ سوزی گسترده در انبار روباز کارخانه بازیافت کاغذ در  بینالود نیشابور را مهار کنند.
 
مهار آتش‌سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ بینالود

او افزود: این آتش‌سوزی از دیشب در انبار روباز یک کارخانه تولید کاغذ با وسعت بیش از پنج هزار مترمربع رخ داد و آتش‌نشانان از شهر‌های مشهد، نیشابور، ملک‌آباد و بینالود به محل حادثه اعزام شدند.
 
مهار آتش‌سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ بینالود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: وسعت این حریق گسترده بوده و محل دپو کاغذ و کارتن به صورت کامل زیر آتش رفته است که با تلاش سخت و نفسگیر و طاقت فرسای ده‌ها آتش نشان، این آتش سوزی هم‌ اکنون مهار شده و از سرایت آن به داخل کارخانه و خطوط تولید جلوگیری به عمل آمده است.
 
مهار آتش‌سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ بینالود

عزیزی ادامه داد: عملیات آتش نشانان اعزامی از آتش‌نشانی مشهد نیز تا ساعت هفت امروز در محل ادامه داشت و این مکان هم اینک تحویل آتش‌نشانان بینالود و نیشابور شده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به وزش باد شدید در منطقه عملیات نهایی برای اطفائ کامل و لکه گیری این حریق در طول امروز نیز ادامه داشته باشد.
 

انفجار در پیک نیک پر کنی غیر مجاز حادثه آفرید!


محمد رضا زهانی افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: در پی این انفجار توام با آتش سوزی در یک مغازه ایزوگام فروشی که به صورت غیر مجاز و خطرناک توسط مالک به پیک نیک پر کنی تغییر کاربری داده شده بود بخشی از این مکان تخریب و ۳ نفر دچار سوختگی و جراحت شدند که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۳۸ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در محل این حریق مهار و به ۳ مصدوم این حادثه امدادرسانی توسط آتش‌نشانان صورت گرفت.
 
علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.