کشف ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار محل دپوی کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و پوشاک به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهر "نوسود" از توابع شهرستان "پاوه" خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده نیروی  انتظامی استان از کشف یک انبار محل دپوی کالای قاچاق شامل لوازم خانگی و پوشاک به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهر "نوسود" از توابع شهرستان "پاوه" خبر داد و گفت:  پس از اطلاع پلیس پاوه مبنی بر وجود یک انبار محل دپوی کالای قاچاق در شهر نوسود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جاویدان ادامه داد: پس از شناسایی انبار مورد نظر، تیمی از ماموران به فرماندهی رئیس پلیس پیشگیری شهرستان پاوه عازم محل شده و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

او بیان کرد: در جریان این بازرسی، ۵۶ دستگاه تلویزیون ۵۵ و ۶۵ اینچ ال‌ای دی، ۱۳۰ جفت کفش و ۴۳۰۰ دست انواع پوشاک قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

او همچنین با اشاره به پلمب انبار محل دپوی کالای قاچاق، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری برشمرد و گفت: در ۲ ماه سپری شده از سال جاری امار کشفیات نسبت به مدت مسابه سال قبل حدود ۵ درصد رشد داشته است.

 

 


توقیف ۳۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در گیلانغرب

 


فرمانده انتظامی گیلانغرب از توقیف ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"علی عزیزیان" اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران و خودرو‌های دارای پلاک مخدوش، شیشه دودی، ایجاد مزاحمت و حرکات نمایشی طرح ارتقأ امنیت اجتماعی در شهرستان گیلانغرب اجرا شد.


او  بیان داشت: این طرح که با حضور تیم‌های گشتی پلیس اجرا شد ۱۷ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت متوقف و روانه پارگینگ شدند.

سرهنگ عزیزیان به شهروندان و رانندگان توصیه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از تردد بی مورد در معابر خودداری کنند.


بیش از ۱۱ میلیون ریال چک پول تقلبی در کرمانشاه کشف شد

 

 فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال چک پول تقلبی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه مبنی بر توزیع اسکناس تقلبی در یکی از روستا‌های قزانچی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از ۲ متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال چک پول جعلی کشف شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان و با اشاره به معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم، از تلاش برای دستگیری دیگر همدست وی خبر داد.

 



 فقره سرقت در اسلام آبادغرب کشف شد



 فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۴۸ فقره سرقت در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در شهر اسلام آبادغرب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ یاری افزود: پلیس شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق شدند.

او ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، ۱۴ فقره سرقت اماکن، ۲ فقره سرقت خودرو سواری، ۳ فقره کیف قاپی، ۲ فقره کش رو زنی، ۸ فقره احشام، یک فقره منزل و ۵ فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار