بهره برداری از چهار مجموعه جدید گردشگری در بافق

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق از بهره برداری ۴ مجموعه جدید گردشگری در قالب ٢ سفره خانه سنتی و ٢ بوم گردی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  لیلی رنجبر رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: در بازید مشترک با حضور مسئول و کارشناسان بوم گردی ها و سفره‌خانه‌های سنتی اداره‌کل میراث فرهنگی، از اماکن گردشگری شهرستان بافق، ارزیابی ۴ مجموعه جدید گردشگری در قالب ٢ سفره خانه سنتی و ٢ بوم گردی از این شهرستان، مورد تایید قرار گرفت.

او هدف از این بازدید را بررسی آمادگی مجموعه‌های گردشگری شهرستان به منظور استقبال از گردشگران بیان کرد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق تصریح کرد: مجموعه‌های بوم گردی مهر حیدربابا در روستای فاضلیه و بوم گردی یادگار سادات در روستای سبزدشت و نیز سفره خانه سنتی هنیه، همچنین اولین مجتمع گردشگری سرگرمی در حاشیه روستای باقرآباد مورد تایید کارشناس اداره کل میراث فرهنگی قرار گرفت.

رنجبر اظهار داشت: برای اولین بار است که در شهرستان، از مجموعه گردشگری سرگرمی با عنوان نخل زرین با مدیریت نیرو‌های جوان و بومی شهر بهره‌برداری می‌شود.

او ادامه داد: با افتتاح این چهار مجموعه قابل بهره برداری در شهرستان، مجموع تعداد زیرساخت‌های گردشگری شهرستان در شش ماهه اول سال جاری به ۱۶ عدد می‌رسد.

رنجبر گفت: پیش بینی می‌شود بیش از شش مجموعه گردشگری تا پایان امسال  آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار