نخستین همایش مجازی خوشنویسی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: نخستین همایش مجازی خوشنویسی با حضور خوشنویسان با هدف نگارش اشعار عرفانی امام خمینی (ره)، روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،علیرضا قوجاری معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری نخستین همایش مجازی خوشنویسی گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و حمایت از آثار هنرمندان خوشنویس از اهداف برگزاری این همایش مجازی است.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: هر هنرمند شرکت کننده باید یک بیت یا یک مصرع از غزلیات امام خمینی (ره) را انتخاب و حین خوشنویسی حداکثر پنج دقیقه از اجرای خود را ضبط و به واتس‌آپ شماره ۰۹۳۸۲۶۸۲۵۰۲ ارسال کند.

قوجاری بیان کرد: قالب انتخابی برای خوشنویسی در این همایش آزاد بوده و هنگام ارسال آثار، نام هنرمند و شهرستان محل سکونت باید درج شود.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین آثار ارسالی در فضای مجازی به نام خود هنرمند منتشر خواهد شد و در هنگام اجرا و ضبط، موسیقی حزن انگیز به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) امتیاز خواهد داشت.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.