انجام ۴۹۶ بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: ۴۹۶ بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی در سال ۹۸ توسط شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: ۴۹۶ بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی در سال گذشته انجام شده است که نسبت به برنامه عملیاتی در نظر گرفته شده ۱۶۶ درصد تحقق داشته است.

او افزود: سازمان ملی استاندارد از سال ۸۸ استانداردسازی تجهیزات شهربازی و وسایل زمین بازی را بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد کشور بود، ابلاغ کرد و در این راستا نظارت و بازرسی تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی در دستور کار ادارات استاندارد کشور قرار گرفت.

مدیر کل استاندار استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹۰ تجهیزات شهربازی در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد، ۱۲۲ مورد فعال و ۱۶۸ مورد نیز غیرفعال می‌باشند.

علایی با بیان اینکه تمامی شهر بازی‌های استان، در طول سال و در برنامه زمان‌بندی شده توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد کشور مورد بازرسی و بازدید فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

او ضمن تشکر از پیگیری‌های دادگستری استان در خصوص استانداردسازی، نظارت و بازرسی تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی، بیان کرد: علیرغم اعلام به شهرداری ها، اکثر زمین‌های بازی استان فاقد گواهی ایمنی می‌باشند و انتظار می‌رود جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، شهرداری‌های استان از فعالیت زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی ننموده اند جلوگیری بعمل آورند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل در پایان گفت: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر‌های بازی از داشتن گواهی بازرسی و بهره برداری تجهیزات و دستگاه‌های بازی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.