جابجایی ۸ هزار و ۵۶۰ نفر مسافر از شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت:در دو ماهه گذشته ۸ هزار و ۵۶۰ نفر مسافر از دو پایانه مسافربری شهرستان گرمی جابجا شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از شرکت‌های مسافربری این شهرستان با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۱۱۱ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری جابه جا شده است افزود: در مدت یاد شده حدود ۲۳۶ تن کالاوبار نیز از این شهرستان جابجا شده است.

او با اشاره به اینکه این کالا‌ها جهت مصرف عموم به سطح استان و استان‌های همجوار حمل شده است تصریح کرد:این کالا‌ها شامل انواع محصولات کشاورزی، دام زنده، انواع چوب، سنگ‌های معدنی می‌باشد که توسط سه پایانه فعال شهرستان گرمی جابه جا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی با فعالیت شبانه روزی گشت راهداری در محور‌ها، جلوگیری از ۲۳ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وسازغیر مجاز را در شهرستان گرمی یادآور شد و اظهار کرد: تاکنون ۱۵ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۴ مورد کارگاه تعطیل، ۴ عدد تابلوی غیر مجاز برچیده شده و هم چنین ۱۱ مورد مجوز ساخت وساز نیز در دوماهه گذشته صادر شده است.

فرمان برای رفع نیاز رانندگان با هدف خدمات رسانی بهتر به مردم از توزیع ۳۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای بین رانندگان باری و مسافربری این شهرستان خبرداد و عنوان کرد: در مدت یاد شده جهت افزایش ضریب ایمنی جاده راهداران زحمتکش شهرستان گرمی با استفاده از ۳۰۰ تن آسفالت گرم و سرد جاده‌های این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

او بهسازی راه‌های روستایی را از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان گرمی عنوان کرد و گفت: در این زمینه بیش از ۱۸۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و خاکی این شهرستان توسط راهداران در دو ماهه گذشته تسطیح، رگلاژ، شن ریزی و حریم زنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی نصب و تعمیر ۱۸۰ شاخه گاردریل، ایجاد سرعتگیر در دو نقطه، ایجاد دو مورد دپوی خاکی در محل پرتگاه‌ها، رنگ آمیزی ۵۰۰ عدد از پایه تابلوها، رنگ آمیزی ۸ متر از سرعتکاه‌ها و شستشوی ابنیه فنی را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان گرمی در مدت یاد شده برشمرد و افزود: در مدت یاد شده لق گیری و تعریض حریم جاده قدیم و ایجاد دپوی خاکی جاده قدیم نیز توسط راهداران انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.