بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ خرداد ماه ۹۹؛

کشف ۳۹ حلقه لاستیک یارانه‌ای خودرو‌های سنگین در اردبیل/ کشف ۲۴۰ دستگاه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۹ حلقه لاستیک یارانه‌ای خودرو‌های سنگین در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف ۳۹ حلقه لاستیک یارانه‌ای خودرو‌های سنگین در اردبیل خبر داد.

رامین صادقی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز براساس گزارش دریافتی از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به محل احتکار شده مراجعه و طی بازرسی بعمل آمده کالای مذکور را کشف نمودند.

او با اشاره به اینکه در این رابطه متهم با تشکیل پرونده به مرجع ذیصلاح معرفی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش این لاستیک‌ها را ۲۰۳ میلیون تومان برآورد کردند.

کشف ۲۴۰ دستگاه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۴۰ دستگاه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در انبار یک شرکت باربری در شهرک صنعتی فاز یک اردبیل، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام بررسی‌های میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافتند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی‌های به عمل آمده ۲۴۰ دستگاه سشوار و ریش تراش خارجی که به صورت غیرقانونی و قاچاق دپو شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه گفت: ارزش لوازم آرایش و بهداشتی قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حسینی تصریح کرد: لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شده از مرکز کشور به استان اردبیل بارگیری شده بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.