در بسته حوادث امروز بخوانید؛

اعمال قانون و توقیف یک هزار و ۶۰۰ خودروی هنجار شکن / توقیف گیربُکس‌های قاچاق در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

اعمال قانون و توقیف یک هزار و ۶۰۰ خودروی هنجار شکن

سرهنگ" محمد رضا محمدی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان هنجار شکن، طی ۳ روز گذشته تعداد یک هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرویی که اقدام به هنجار شکنی کرده بودند شناسایی، اعمال قانون و توقیف شدند.

او افزود: استفاده از لامپ زنون، استفاده از جک‌های پرنوماتیک و تغییر در ارتفاع وضعیت وسیله نقلیه، دودی کردن شیشه خودرو، عدم نصب پلاک بر روی خودرو، مخدوش کردن و پوشش داشتن پلاک، ایجاد آلودگی صوتی و آلودگی هوا، حمل حیوانات و سگ گردانی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و انسداد راه را از جمله مصادیق هنجار شکنی توسط خودرو‌ها عنوان کرد.
 
 
اعمال قانون و توقیف یک هزار و ۶۰۰ خودروی هنجار شکن / توقیف گیربُکس‌های قاچاق در اصفهان


رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر قاطعیت پلیس برای برخورد با رانندگان هنجار شکن گفت: پلیس اجازه نخواهد داد، عده‌ی کمی از رانندگان قانونگریز با تخلفات و هنجارشکنی‌های خود امنیت و آرامش را از خیابان و معابر شهری سلب کنند.
 

توقیف گیربُکس‌های قاچاق در اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی استان، با اشرافیت اطلاعاتی خود از قاچاق گیربُکس خارجی خودرو توسط متصدی یک تعمیرگاه مطلع و تحقیقات خود را در این زمینه انجام دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با هماهنگی مقام قضائی از تعمیرگاه فرد مذکور بازدید به عمل آوردند که در این عملیات تعداد ۱۷ قطعه گیربُکس خارجی فاقد هرگونه مدارک مثتبه گمرکی و قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف بیش از ۹۸ کیلو حشیش در نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوندفرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "نائین" در راستای نا امن سازی مسیر‌های اصلی و فرعی برای سوداگران مرگ طی گشت زنی تخصصی در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده که از مرز‌های شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بود، مشکوک و بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو در بازرسی دقیق صورت گرفته از آن ۹۸ کیلو و ۸۹۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
 

توقیف خودرو پژو با ۳۰ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش جرقویه عُلیا حین گشت زنی‌های هدفمند خود در سطح حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او عنوان کرد: پس از متوقف شدن خودرو طی بازرسی دقیق از آن ۷ عدد بطری آب معدنی و نوشابه حاوی تریاک به وزن ۳۰ کیلو که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند، کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری سرنشینان خودرو که یک زن و مرد بودند، خاطر نشان کرد: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.