ملت ایران و دنیای اسلام تا ابد مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستند

امام جمعه اندیکا گفت: ملت ایران و دنیای اسلام تا ابد مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستند و آنچه داغ رحلت امام (ره) را تسکین داد انتخاب شایسته مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکادر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران و دنیای اسلام تا ابد مدیون حضرت امام خمینی (ره) هستند و حضرت امام خمینی (ره) فقیهی عادل، رهبری عالِم، مجتهدی اعلم، فیلسوفی محجوب و شاعری دلسوخته بود. امام (ره) اَبَر مرد تاریخ و بیدارگر ملت‌های ستمدیده بود که توانست معجزه قرن که همان جمهوری اسلامی است را خلق کند.

او افزود: امام خمینی (ره) بود که در عصر حاضر در کالبد مرده و بی روح ایران اسلامی دمید و آن را دوباره زنده کرد، ملت ایران بلکه دنیای اسلام تا ابد مدیون حضرت امام (ره) است و هیچ گاه یاد و خاطره و راه و رسم او را فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: در چنین روزی با انتخاب مجلس خبرگان رهبری، خلف صالح و شایسته حضرت امام (ره)، امام خامنه‌ای منصوب شدند؛ داغ رحلت امام (ره) سنگین بود، اما آنچه تسکین دهنده آن شد انتصاب مقام معظم رهبری بعنوان، ولی فقیه و جانشین او بوده است.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: امروزه آنچه جمهوری اسلامی ایران را از همه نظام‌های موجود در دنیا متمایز کرده است وجود رهبری حکیم، دانا، شجاع، سیاستمدار و انقلابی مانند امام خامنه‌ای (ره) است که ملت ایران با پیروی از فرمایشات ایشان و ولایتمداری توانسته در مقابل همه دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی شجاعانه و مقتدرانه بایستد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.