جزییات فصل بعدی بازی The Division 2 فاش شد

شرکت یوبیسافت با ارتکاب اشتباهی در سروس تست بازی The Division 2، اطلاعات مربوط به فصل بعدی آن را فاش کرد.

جزییات فصل یعدی بازی The Division 2 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان The Division 2 یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار ساخته شده توسط یوبیسافت است که در سال گذشته برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر و استادیا وارد بازار شد. این عنوان با وجود ایرادات متعددی که داشت اما توانست به فروش خوبی برسد و افراد زیادی از تجریه این بازی احساس رضایت کردند. اما ممکن است گیمرهایی باشند که هنوز این بازی را تجربه نکرده باشند و قصد دارند در آینده آن را خریداری و اجرا کنند.

اما شرکت یوبیسافت به تازگی در سرور تست عمومی این بازی مرتکب اشتباهی شده است که باعث شده چند فایل صوتی روی این سرور باقی بماند و طبق اعلام یوبیسافت، توصیه می‌شود گیمرها این فایل‌های صوتی را باز نکنند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، این فایل‌های صوتی داستان بازی The Division 2 را فاش و شخصیت‌های موجود در این بازی را به طور کامل مشخص خواهد کرد.

جزییات فصل یعدی بازی The Division 2 فاش شد

فایل‌های صوتی موجود در سرور تست بازی مذکور همچنین داستان مربوط به سه فصل بعدی این بازی که به بخش Manhunt مربوط می‌شود را نیز فاش کرد و بر اساس اطلاعات فاش شده مشخص شد که گیمر در بسته‌ الحاقی بعدی این بازی باید Aaron Keener و جانشین وی را از بین ببرد.

در هر فصل از بازی The Division 2 شخصیت‌های جدید به این بازی اضافه می‌‎شوند و گیمرهیی که در بخش اصلی بازی توانسته‌اند به سطح ۴۰ می‌توانند به مبارزه با این شخصیت‌های جدید بپردازند و پس از کشتن هر کدام از شخصیت‌های جدید به مهارتی جدید دست پیدا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: بهترین نرم‌افزار‌ها برای ضبط صدا در گوشی هوشمند


انتظار می‌روند شرکت یوبیسافت هر چه سریع‌تر اطلاعات فاش شده از این بازی را حداقل از سرور تست آن حذف کند تا گیمرهای بیشتیری متوجه داستان این بازی نشوند. علاوه بر این این احتمال وجود دارد که به دلیل فاش شدن جزییات بسته‌های الحاقی بعدی بازی The Division 2، شرکت یوبیسافت تغییری جزئی در داستان این بازی ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار