رئیس سازمان صمت اردبیل:

خودرو‌های فاقد پلاک و صفر کیلومتر در اردبیل تعیین تکلیف شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: خودرو‌های فاقد پلاک و صفر کیلومتر در استان اردبیل تعیین تکلیف شوند.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس بخشنامه وزارت صمت در خصوص روش‌های مختلف فروش خودرو خودرو‌هایی که فاقد پلاک و صفر کیلومتر هستند باید در زمان مقرر تعیین تکلیف شوند در غیر این صورت این خودرو‌ها مصداق احتکار خواهد بود.

او عنوان کرد: با اشخاصی که با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل در بازار و در نهایت فروش خودرو به قیمت‌های متعارف اقدام نمایند با قاطعیت برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، شهرداری‌های سراسر استان خواست با توجه به اینکه بعضی از پارکینگ‌های استان زیر نظر آن‌ها اجاره داده شده است نسبت به تخلیه ماشین‌های صفر کیلومتر و بدون پلاک اقدام نمایند.

صادقی تصریح کرد: اگر پس از مهلت مقرر نگهداری خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها توسط بازرسان این سازمان مشاهده شود ماشین‌های مذکور به عنوان احتکار و با متخلفین در چهار چوب قوانین و مقررات جاری کشور برخورد تعزیری و قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

او از انجام ۳۱۰ بازرسی از اماکن مختلف استان اردبیل خبر داد و افزود: ۲۸ پرونده به ارزش ۵ میلیارد تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.