دانشجویان دانشگاه چمران اهواز در فضای مجازی امتحان می‌دهند

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بصورت مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی فر معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با توجه به اینکه شرایط موجود به علت شیوع ویروس کرونا به گونه‌ای نیست که انتظار بهتر شدن آن در تیرماه وجود داشته باشد، تصمیماتی درخصوص نحوه برگزاری امتحانات اتخاذ گردید.

او بیان داشت: به منظور جلوگیری از تجمع فعالیت‌های آموزشی در مهر، آبان و یا شهریور، معاونت آموزشی تصمیم گرفت امتحانات به صورت مجازی از ۱۴ تیر تا ۱۵ مرداد ماه برگزار شود، از آنجایی که آموزش‌ها مجازی بود، پس برگزاری آزمون‌ها به صورت مجازی مناسب است.

جلیلی فر با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ تا ۵ کارگاه آموزشی برای اعضای هیات علمی برگزار شده تا با نحوه برگزاری آزمون‌های مجازی آشنا شوند، تصریح کرد: امتحانات در بازه زمانی یک ماهه برگزار می‌شود، البته در مقطع دکتری برگزار شدن یا لغو آزمون برعهده اعضای هیات علمی است، چون معمولا در این دوره فعالیت‌های مستمر دانشجو به اضافه پروژه‌هایی که در پایان نیم سال تحویل می‌دهد اهمیت بیشتری دارد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه حتی در دروس کارشناسی و ارشد نیز اگر فعالیت‌های مستمر دانشجو به اندازه کافی باشد استاد می‌تواند امتحان را برگزار نکند، اظهار داشت: توصیه شده استادان تلاش کنند بیشترین نمره را به فعالیت مستمر دانشجویان اختصاص دهند.

در حال حاضر حدود ۱۴ هزار دانشجو در همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه شهید چمران اهواز مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.