فراگیری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای یکی از ملزومات جوانان است

نماینده مردم مسجدسلیمان مجلس شورای اسلامی گفت: فراگیری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای یکی از ملزومات جوانان حال حاضر است.

 علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا وهفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته اداره کل فنی و حرفه ای، فراگیری آموزش‌های فنی وحرفه‌ای را یکی از ملزومات جوانان حال حاضر دانست و گفت: فراگیری دانش‌های مهارتی در سرعت اشتغال فرد مهم بوده و بالا بردن سطح این دانش‌ها مطمئنا در آینده اثرات مثبت آن شامل خود فرد خواهد شد.

او با اشاره به اینکه هرچه در حوزه مهارت آموزی سرمایه گذاری شود سود ومنفعت است افزود: اگر فنی وحرفه‌ای تقویت شود توسعه اشتغال رقم خورده و مشکل بیکاری درجامعه کاهش خواهد یافت.

ورناصری خواستار تهیه سند راهبردی برای هریک از شهرستان‌ها برای سیاسگذاری و توسعه مهارت آموزی در حوزه انتخابیه شد و  تاکیدکرد: مصلحت مردم اولویت مسئولان دولت ومجلس است و یکی موضوعات مهم کنونی خدمت به جوانان توسعه مهارت آموزی کاربردی برای توسعه کارآفرینی واشتغال مولد است.

 نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین موارد و پیشنهاداتی که می‌تواند در توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای کمک کند ارائه تا بتوان کمک لازم را انجام داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.