پیگیری موضوع اراضی هواپیمایی ماهان در شورای حفظ حقوق بیت المال

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال استان امروز ۴ دستور کار مهم از جمله رسیدگی به اراضی هواپیمایی ماهان داشت.

پیگیری موضوع اراضی هواپیمایی ماهان در شورای حفظ حقوق بیت المالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان گفت: موضوع اراضی هواپیمایی ماهان به شکل جدی دردستور کارشورای حفظ حقوق بیت المال قرارگرفت.

او افزود: اولین دستور کارشورا مربوط به تعیین و تکلیف اراضی تصرفی در حوزه شهر منوجان بود که ۳ تصمیم بسیار ویژه و فوق العاده در خصوص این اراضی اتخاذشد.

موحدتصریح کرد: همچنین مقررشد کارگروه‌ها و تیم‌هایی تشکیل و با حضور میدانی در منطقه وضعیت این اراضی را مشخص کنند و اراضی که بر اثر توانی و سوء استفاده در تصرف اشخاص در آمده اند و یا سند به نام آن‌ها صادر شده است، موضوع توسط اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان دنبال شود تا با همکاری دستگاه قضایی اراضی به بیت المال بازگردند.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان تاکید کرد: بعضی از این اراضی ممکن است در اختیار افراد محرومی قرار گرفته و تاکنون از دولت اراضی دریافت نکرده باشند، مقرر شد در این خصوص نیز با سازوکار‌های قانونی، تعیین تکلیف شوند.

اوبیان کرد: دستور کار دوم شورا مربوط به اراضی تصرفی شرکت هواپیمایی ماهان بود که مشکلاتی با سازمان هواپیمایی کشوری داشت که بدلیل حضورنداشتن نماینده سازمان هواپیمایی در جلسه بحث‌ها استماع شد و اعلام شد در سطح ملی این موضوع پیگیری و حتی المقدور اراضی مورد نیاز شرکت ماهان در اختیار آنان قرار گیرد.

رییس شورای قضایی استان کرمان گفت:در سومین دستور کار این شورا موضوع احداث برخی اماکن دولتی وساختمان‌های خصوصی در سنوات گذشته در بستر رودخانه اصلی شهر رفسنجان (رودخانه صادق آباد) مورد بررسی اعضای شورا قرار گرفته و مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای استان با همکاری سازمان بازرسی و شهرداری رفسنجان که این اراضی از طریق این شهرداری واگذار شده است وضعیت این اراضی و مستحدثات آن تعیین و تکلیف شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار