رعایت تمهیدات لازم به منظورحفظ سلامت دانش آموزان مهرانی

مدیر آموزش و پرورش مهران گفت:حفظ سلامت دانش آموزان در امتحانات، اولویت امر آموزش و پرورش است و باید تمهیدات لازم با همکاری شبکه بهداشت و بسیج دانش آموزی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلیمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهران در جلسه توجیهی عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانات نهایی خرداد ماه ضمن تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری مناسب امتحانات که نتیجه زحمات یک ساله دانش آموزان می‌باشد را یکی از دست آورد‌های مطلوب آموزشی، آموزش و پرورش بر شمرد و گفت: تحقق این امر جز با تلاش مجدانه همکاران محترم در حوز‌های برگزاری آزمون‌ها و سایر دست اندرکاران میسر نخواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس جهانی کوید ۱۹ و همچنین تاکید وزیر و مدیر کل محترم مبنی بر الزامی بودن رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی، این امر می‌بایست به صورت جدی در دستور کار کارشناس سنجش و روسا و عوامل حوزه‌های امتحانی قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش مهران اظهار کرد: حفظ سلامت دانش آموزان در امتحانات خرداد ۹۹ در اولویت امر آموزش و پرورش خواهد بود، لذا می‌بایست تمهیدات لازم در این زمینه با همکاری شبکه بهداشت و بسیج دانش آموزی شهرستان اندیشیده شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.