مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان :

به زودی ربایندگان سه مجرم زندانی در میناب دستگیر می شوند

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت:در کوتاهترین زمان ممکن ربایندگان سه مجرم زندانی در میناب دستگیر و به دست عدالت سپرده می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،احمد پویافرمدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت:در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از همه ظرفیت‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی ربایندگان سه زندانی در میناب و مجرمین دستگیر و به دست عدالت سپرده شوند.

او افزود: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در تاریخ ۱۰ خرداد بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی‌های اولیه انجام گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در تاریخ ۱۰ خرداد بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی‌های اولیه انجام گرفت.

پویافر افزود: همچنین کمیسیون امنیت استان و همینطور جلسه فوق العاده شورای تامین استان در بالاترین سطح مسئولان امنیتی و انتظامی به ریاست استاندار محترم هرمزگان تشکیل شد.

او گفت: در این جلسه با دستورات لازم استاندار هرمزگان زوایای مختلف موضوع در دست بررسی و رسیدگی قرار گرفته که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ر

منبع خبر:خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۰۹:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سوژه خوبی است برای ساخت فیلم های پلیسی از اقای فخیم زاده دعوت می شود سفری به استان هرمزگان داشته باشد
United Arab Emirates
مصطفی
۲۱:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
به محض دستگیری باید توی یک هفته جلسه دادگاهشون تموم بشه و اعدام بشن تا مایه عبرت بشن