شبکه‌های بهداشت و درمان خط مقدم خدمات بهداشتی درمانی هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شبکه‌های بهداشت و درمان به عنوان خط مقدم خدمات بهداشتی درمانی، جایگاه ویژه‌ای در سیستم نظام سلامت کشور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه بررسی مشکلات و چالش‌های مالی و اعتباری شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های بدره و سیروان گفت: شبکه‌های بهداشت و درمان به عنوان خط مقدم خدمات بهداشتی درمانی، جایگاه ویژه‌ای در سیستم نظام سلامت کشور دارند.

او افزود: انجام رسالت خطیر مراقبت‌های بهداشتی توسط مجموعه پرسنل زحمتکش و تلاشگر حوزه بهداشت و تحقق اهداف و برنامه‌های این حوزه به نوعی یادآور جمله مهم و معروف پیشگیری مقدم بر درمان است.

کریمیان اظهار کرد: رفع چالش‌ها و مشکلات شبکه‌های بهداشت و درمان در واقع تسهیل نمودن مسیر سلامت و ارتقاء آن است و قصور و کوتاهی در این زمینه صدمات جبران ناپذیری به مردم و جامعه و نهایتاً حوزه سلامت تحمیل خواهد کرد.

در ادامه این جلسه نیز علی خورشیدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه در سخنانی ضمن تقدیر از توجه ویژه رئیس دانشگاه به مقوله بهداشت و سلامت جامعه بیان کرد: اگر شبکه‌های بهداشت و درمان به درستی و مطابق اصول و موازین در راه محقق نمودن برنامه‌های حوزه خود تلاش کنند، نتیجه مطلوب و مثبت آن در سلامت جامعه پدیدار خواهد شد.

او مطرح کرد: تمام تلاشمان بر این اصل استوار است که مشکلات و چالش‌های حوزه مالی و اعتباری شبکه‌های بهداشتی درمانی را شناسایی نموده و در راه رفع آنان با خرد جمعی گام برداریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.