سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می‌کند؛

برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین احسان فردآقایی سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: با توجه به وضعیت موجود در استان و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا و به جهت اینکه سلامت مردم مطرح است مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در فضای مجازی و به صورت آنلاین و مسابقاتی در فضای مجازی برگزار خواهد شد و هیچ تجمعی در سطح استان نخواهیم داشت.

او افزود: آگاه کردن مردم در روز ۱۴ خرداد از زمان دقیق برنامه سخنرانی مقام معظم رهبری در صدا و سیما بصورت زنده در دستور کار است و به همه واحد‌ها گفته شده که به شکل جدی به جامعه مخاطب این اطلاع رسانی انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین فردآقایی بیان داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع راه امام و اهداف آن در دستور کار است و ادارات در جهت برگزاری مسابقات کتابخوانی برنامه ریزی کرده و در پایان جوایزی را به کسانی که در مسابقه حضور پیدا کنند به قید قرعه اهدا خواهند کرد.

او در ادامه گفت: سخنرانی‌های زنده بوسیله مبلغین از طریق پیام رسان‌هایی مانند اینستاگرام که نسبت به مقوله شخصیت، سیره حضرت امام و روندی که انقلاب طی کرده و باید طی کند و حیث محتوایی آن بپردازد از جمله برنامه‌هایی است که در حال برنامه ریزی هستیم.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان تصریح کرد: امسال شاهد محتوا‌های اثر گذار مانند عکس نوشت، موشن گرافی، تهیه کلیپ‌ها و تیزر‌های محتوایی که هر کدام به نحوی مرتبط با مسئله رحلت، شخصیت حضرت امام و همچنین قیام ۱۵ خرداد است در فضای مجازی و پیام رسان‌ها هستیم و آن را در فضای مجازی برای مخاطبین ارسال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.