نیمه خرداد یادآور روز وداع و به ماتم نشستن ملت است

بخشدار بستان گفت: هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع و به ماتم نشستن ملتی در سوگ فراق جانگداز و جانکاه محبوب خویش و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در خصوص رحلت امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع و به ماتم نشستن ملتی در سوگ فراق جانگداز و جانکاه محبوب خویش و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است که با تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر (ص)، با نثار خون خویش، نقطه عطفی را در آغاز انقلاب اسلامی و خیزش اسلام خواهانه نوید دادند و افق‌های روشن پیروزی در برابر رژیم‌های طاغوتی استبدادگر وابسته به استعمار را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم نمودند.

او بیان داشت: نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد راسخ خویش به مدد ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نظام ستم شاهی را سرنگون کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود، و روزی که روح خدا به لقاء الله پیوست، شکوه ارادت ملت به ولایت در بدرقه آن عبد صالح، رهبر و مرید خویش تجلی یافت.

هاشمی زاده افزود: ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر ملت شریف ایران و رهروان ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از آرمانهای والای آن را، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.